beyzadurgut 19+ 4 deyim 2 hafta önce alt 42 1 hafta öncede 54 çıktı ast değerim normal doktor bir hafta sonra tekrar kan vermem gerekiğini yüksek olursa gastrentolojiye gitmem gerektiğini söyledi kolestaz olma ihtimalim var mı ya endişeleniyorum çok