blnmyld twobabymomm Evet çiçeğim ilk gebeliğim ama benim ilk zamanlar bir ara çok yanıyordu şuan geçti Allahtan 🥹💕
leblebi_ blnmyld ben sadece sosis salam ton balığı yemiyorum sucuk hep yedim doktorumda hiç onu yeme bunu yeme demedi sadece çiğ az pişmiş ve asitli içecek demişti
blnmyld leblebi_ asitli içecek bende içmiyorum ama dün azcık kola içtim su bardağının çeyreği kadar 🥹 canım çekti
leblebi_ mucizemmm234 haftanın 5 günü yiyorum nerdeyse etsiz ve güvendiğiniz bir yerden yiyebilirsiniz benim kadar abartmayın yinede 😅
twobabymomm leblebi_ kaç kutu bitirdim ilk gebeliğimde de aynıydı 🥹zaten midem sorunlu hamilelikte tavan yapiyor
leblebi_ mucizemmm234 ben hep komageneden alıyorum tavsiye ederim temiz güvenilir bi marka yememek daha kötüü
meryys blnmyld Ben birkaç defa yedim ama iyice kizarttim tavada öyle yedim eşim bu yandı resmen diyor ama 😂
Busra5222 blnmyld ben sucuk yedim canım çok çektiği için salam da sadece birkez sevmiyorum bence güzel pişerse sende yemeyi abartmazsan birşey olmaz herşeyin fazlası zarar sağlıklı olsa bile
blnmyld Busra5222 Tabi evet haklısın çiçeğim bende canım istediğinde 2 3 dilimi güzelce pişirip yiyorum
derya_1010 blnmyld ben temiz bilindik yere gittim güzelce kızartırdım yedim valla çok canım istiyordu hemde 1 bütün ekmek yedim 🤣