nesli2025 canım basın sağolsun bende 37+3 de doğum yaptım sezeryan iki gün yaşadı oğlum plesantadan ayrılmış doktor acını anlar ben sordum hemen 40.gunumde gittiğimde seni anlıyorum dedi 9-10 ay sonra düşün dedi ben doktoru dinlemedim yalan yok 40 çıkınca düşünmeye başladık Haziran doğum Eylül,Ekim,Kasım kimyasal oldu Ocak,Şubat,mart,Nisan da hamile kaldım doktorun dediği ay yani 7 haftalık olduk dikişlerini düşün derim şimdiden az birşey sızlıyor kendini ne zaman hazır hissedersen k zaman zaman düşün çevrene kulak asma hemen yap derler herşeyi derler fiziğini dinlendir rabbim sağlıklı şekilde nasip etsin inşallah ❤️