25 haftalık hamileyim 22 haftalıkken kız dediler her bakan diyor ki kız değildir çünkü çok güzelleştin erkek anneyi güzelleştirir diyorlar güzellik olarak kastettigim yüzün parladı daha bir güzel oldu rengim açıldı daha çok mu erken yoksa sonraya doğru başlayacak mı yüzümde lekeler bilmiyorum ama merak ediyorum benim gibi güzelleşen kız anneleri var mı