gulsumcetin benimde 11. 12 hafta arası 2 kere erkek dedi 16. Haftada kız çıktı kız olduğunu öğrendik ayrıntılıda tekrar erkeğe dönermi acaba diye düşünüyorum ayrıntılıyı bekliyorum yinede ben doktorum değişmez daha artık dedi ama emin olamıyor insan yinede bende şu an 17+1 deyim