salihakandal canım benim de 24+5 670 gr dı doktor hiç takılmadı. Karın çevresi 1 hafta kadar geriden geliyordu. 27+5 te randevum ben de bütün tuşlara bastım. Kaşar ceviz muz aklıma geleni yiyorum😅 Çarşamba randevum işe yaradıysa inşallah haber ederim 😅 Ben de çok takıldım bakma güldüğüme senin de takılman çok normal. Sağlıkla gelsinler inşallah