umutoglumm Kontrolüm vardı bugün 28 hafta olması lazım kafası 28 bacakları ve karnı 26 da kalmış 3 persentil dedi 966 Gr olmuş erkek Bebek böyle giderse doğum 37 haftada olur dedi yani 9 hafta kalıyor sizde durumlar nasıl normal mi böyle çıkması 🥹
buketdeniz19 umutoglumm benim bebekte 25+5 haftalık 905 gram erkek bebek doktorum hatta gebelik şekerinden şüphelendi şeker yüklemesi yaptırdım oda çıkmadı 2 hafta önden gidiyormuş bende bunu taktım kafama önden gidince doğum erken mi oluyormuş bana öyle birşey demedi
elifsn23 umutoglumm canım hiç kendini üzme aydan aya değişiyor bazen çok ilerde çıkıyor bazen geride şimdiden bunları düşünmeye çok erken bence 🤍 sen bir dahaki kontrole kadar her gün çerez ye muz ye Yumurta ye düzenli beslen alır inşallah
twobabymomm umutoglumm kızımın da aynıydı hep geriden geldi 2500 g doğdu 37+5 te çok şükür kuveze falan da girmedi . Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Ama bir sebebi olmalı geriye düşmesinin. Çünkü bende tansiyon vardı ve amniyon sıvısı azdı onlar gelsitirmedi bebeği m doktorunuz size bir şey dedi mi
umutoglumm amacgurbetmucizemiz bilmiyorum ki her yeri orantili olması lazım dedi gelişim geriliği olduğu için böyle giderse 37 de alınması gerek dedi nasıl olacak bilmiyorum 🥹
hilal0100 umutoglumm hic kork.a canim benim ki 3 4 hafta geriydi maaallah saglikli dogdu 37 de dogum yaptim bebek 35 uyumluydu kiveze girmedi kafasi ayri vucudu ayri haftalk cikiyordu cok korkuyordum ama hic korkma simdki aklim olsaydi korkmazdm
sahrabalam2 umutoglumm kızımda 28. Haftada gelişim geriliği başladı 40 haftada doğurdum 2660 zayıf doğdu ama kimse bu haftada alırız demedi
ayzesa buketdeniz19 şeker çıksaydı erken olma ihtimali vardı önde olduğu için erken doğum duymadım bende
XBirmelekannesiii buketdeniz19 benım de 26+3 de gıttım 985 grm az dedı bana yemen lazım dedı anlamadım gttı
deryaaa2133 buketdeniz19 ya bende dün kontrole gittim 25+2 günlük hamileyim kilosu 909 gr dedi hocam haftasına göre fazla değil mi dedim hayır öyle bişey yok haftasıyla gayet iyi olumlu dedi gebelik şekerim çıkmadı ama bende çok tedirgin oldum
umutoglumm elifsn23 23 haftadan beri perinatoloji takipliyim zaten başta 2 hafta gerideydi sonra 1 haftaya düştü şimdi yine 2 hafta olmuş 🥹 her gün yumurta kaşar muz kuruyemiş tüketiyorum protein ağırlıklı besleniyorum zaten ama fayda etmiyor sanırım
Tortilla buketdeniz19 bende dun detaylıya gittim 22 haftalıgım bacakları kolları 23 24 hafta cıktı adet tarıhınımj yanlıs hatırlıyorsun dedj hayır dedım. Doktorunla konuş düzeltme yapabılır sezaryensin cunku dedi ona gore alır dedı anlamdım bende.
elifsn23 umutoglumm inşallah eder canım sen yine de güzel beslenmeye özen göster paketli gıdalardan uzak dur mümkün olduğunca
etkafa Bende kendi haftamla aynı olanların kilosuna bakıyorum hep fazla yememe de dikkat ediyorum ama olmayınca olmuyor demek ki
umutoglumm twobabymomm tansiyonum normal bende kan pıhtılaşmasi var aspirin kullanıyorum ama onunla da alakalı değil diyor genetik bir hastalığı olabilir dedi amniyosentez önerdi ama ben riskleri de göze alamadığım için reddettim. Doğunca gorucez artık hayırlısı neden olduğunu bilmiyorum. Şeker yuklemesi yaptirmadim zaten şeker olanların bebeği daha kilolu ve suyu daha fazla oluyor diye biliyorum. Geri kalması dışında her hangi bir sağlık sorunu da yok şükür 🥹