gonul0709 Kızlar 30 haftalık olduk bugün Çarşamba günü kontrolüm Var doktorum geldiğinde bebeğin nst bakalım dedi sizce erken değil mi duyduklarim 35 ten sonra nst çekilmiş hep
powerpuffgirlss gonul0709 sanci va var dediyseniz yada gerekli gorduyse sokabilir benim agrim vardi 19. Haftada soktu
sdkaaa gonul0709 bayramda yola çıkacağım için ve yalancı sancım var dediğim için 31. Haftada nstye girdim bende
gonul0709 Yani sadece bir defa regl ağrısı gibi bir ağrı olduğunu söylemiştim sonra olmadı ve bebegin gelisimi bir hafta geri demisti
gonul0709 orhismommmmmm Bilmiyorum bı an heyecan yaptım sanırım ve bebek genuz doğum pozisyonunda değildi makat duruşu dedi