Günaydın kızceler, ilk gebelik tatlı hazırlıklara başlamışken bir konuda tecrübelerinize ihtiyacım var💞 normal doğum düşünüyorum, burdan gördüğüm kadarıyla depend aldım. Sorum şu ki lohusa takımını bir gecelik bir pijama olacak şekilde seçtim, renkleri pembe ve beyaz. Çok kanamam olur mu açık renk olması sorun yaratır mı diye size danışayım dedim, yeni doğumdan çıkmış biri olarak siyah bordo vs de giymek istemem açıkçası😅 sizler ne renk aldınız fikirlerinizi bekliyorum🌸