Hanımlar merhabalar 35+2 deym insülin kullanıyorm kaç gündür ona rağmen şekerm düşmüyo dozu yükseltti hoca bgun. Dahiliye doktorum baya diretti insülin e başlamıyım diye ama olmuyo dikkat etsemde artk elmde olan bşey değilmiş bebek salgılıyomuş o hormonu o yüzden yeni başladım insülin e yoksa başndan beri takipte doktorum şekermin. Çok korkuyorum suni sancıdan evde 2 cocugum var aklm onlarda nasıl olacak nasıl doğum yapacam diye 2 normal doğım yaptım travma kaldı bende bu bu doğumdan ne yapacağımı bilmiyorum. Çok korkuyorum uyuyamıyorum geceleri.