karyarzgr anonimhesappp ben oğlumu 16 öğrenmiştim ama bebeğe bağlı tabi kimisi kapatıyor yan duruyor doktora göstermiyor 😂
happyela tugceaydinkrcbk0 Ayy inşallah öğrenirsiniz en kısa zamanda gerçi detaylıya az kalmış en kötü orada söylerler 🥰 hangi şehirdesiniz?