12345567esra 25255 aynı belirtileri yaşıyorum bende 38+1im iştahsızlık hat safhada bende çatı muayenesi de oldum cuma günü bir gün kanadı akıntım da oldu pembe lekeli bekliyorum hala
25255 12345567esra 39+4 den bildiriyorum hala aynıyım bacak aramda ağrılar biraz azaldı bacak arama yastık koyduktan sonra ama hala yalanci sancı çekiyorum açılma yok hiçbir şey yok altttan muayene oldum değil kanama pembe leke bile gelmedi 🫠
mlke2906 busraars5613 yok yapmadım bayramda gelesi yokmuş 1 haziranda kontrole gidicem gün belirliycez doğum için
sineminkooo mlke2906 hadi hayırlısı olsun çiçeğim inşallah her an her saniye çok kıymetli sende şimdi. 💕 su gibi doğumun olsun inşallah ❤️