endlesslove1 Kızlar 27+4 haftalığım dünden bu yana bebeğimin haraketlerinde bir azalma oldu hiç durmazdı ittirirdi ama ne uzanınca ne oturun a ne bir şey yiyince o hareketler yok derinden bir iki haraket hissediyorum pıt pıt şeklinde o kadar
asil15 endlesslove1 hiç hareket etmemesi kötü bazen az hatta günde bir kere bile hareket olabiliyor yorulmuş uyuyor olabilir mesela benim bebeğim 1 gün aşırı hareket vardı ertesi gün sadece 1 kez hareket ederdi yani ilk başlarda panik yapmistim sonra alıştım tabiyki karar sizin içiniz rahat değilse gidin doktora
busragms44 endlesslove1 pozisyon değiştiğinde de çok hissedilmiyo bende dünden beri az hissediyorum ama tekme attıgı yerler öncekiyle farklı o yüzden pozisyon değiştiğini düşünüyorum bende 25+3 deyim
meldaa41 endlesslove1 Pozisyon değiştirmiştir sırtını dönmüş olabilir. Benim de bugün 28+1 birkaç gündür hareketi çok az hissediyorum. Aslında hareket ediyor ama çok derinden hissediyorum sanki ayakları içe dönük boşluğa tekme atıyor gibi
060436 endlesslove1 bizde yaşadık o haftalarda korkma pozisyon değiştirmiştir ondandır derinden hissetmen de iyi birşey bende aynısını yaşadım şuan 28 +2 oldu bu hafta daha iyi
endlesslove1 asil15 o kadar haraket var ama derinden hareketler çok hayaletli olur birden böyle olması korkuttu bir de geçmiş kayıplarım da oldu ondan dolayı endişeliyim
asil15 endlesslove1 yani pozisyon değiştiriyorlar artı büyüdüğü için daha çok uyuyordur eğer riskli gebersen kontrole gitmen daha iyi burda çünkü herkesin farlı kendim için söylüyorum ben alışmıştım isterse benim bebeğim 9 ayında bile olsa kesinlikle hep aynıydı bir gün çok güçlü bir gün çok azdı.arti ben hiç bir şekilde tekme hissetmezdi sadece iterdi karnımı.cok ayakta durunca yada gün içinde çok hareketli olursanız da az hareketli olur belkide arkası dönük derinden hissediyorsaniz
endlesslove1 asil15 gebelik kayıplarım var kan sulandırdıcı kullanıyorum ondan korkuyorum sağlık ocağına indim kalp atışını dinledi karnımı sıkıştırıp salladı o zaman bir iki tekme attı ama net hissetmen lazım haraketlerinde dedi ne olur ne olmaz acile git ultrason baksınlar dedi