Kubraelisa1- 6 aylık bebeğim var bilmem bu kaçıncı kez hastalığı sürekli bir enfeksiyon öksürük burun tıkanıklığı bir benim çocuğum mu böyle acaba tam düzeldi diyorum 3-5 gün sürmeden tekrar bi tıkanıklık sizler de de bu durumu yaşayan var mı
1cey Kubraelisa1- insanlarla teması falan nasıl? Genelde insanlarda küçük bi burun akıntısı bile bebekte çok büyük etki yapıyor o yüzden
Havin49_ Kubraelisa1- benimkiler de öyle malesef önceden kaynanam var millet gidip geliyor ondan diye düşündüm onlar gitti gelen giden yok ama çocuklarım yine hasta
yesimvera Kubraelisa1- benim bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak 27 günlükken bi başladı hasta olmaya 1 gece kuvözde kaldı 2 gece çocuk servisinde neyse çıktık eve geldim biraz kaldıktan sonra anneme geçtim orda yine hasta oldu tam iyi oldu derken kaynanama gittim yine hasta oldu yaklaşmayin dedikçe de anlamıyorlar ve burun tıkanıklığı hala var öyle olduğu için fazla içemiyor da sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum ama 1 ay olacak geçmiyor
Kubraelisa1- 1cey yani öyle çok kalabalığa girmemeye çalışırım bi Kaç gün parka çıkmıştık ama hava güzeldi
Kubraelisa1- asil15 onu bende düşünüyorum ama alerji ateş yapar mı hastalandığı zaman ateş de çıkıyor
1cey Kubraelisa1- açık havada bir şey olacağını sanmıyorum, kapalı yerler daha tehlikeli. Yani çocukla insanla teması olunca daha çabuk hastalanabiliyor, alerjik bir durumu falan mı var acaba
asil15 Kubraelisa1- yapabilir artı ateş oluyorsa enfeksiyon vardir bol bol burun temizliği yapın en az günde 3 kez
Kubraelisa1- yesimvera bizde aynı şekilde anlam veremiyorum ınfluenza ve bronşit olunca hastalığın ardı kesilmedi inanın bende 2 aydır hergün burnunu açıyorum sorun bende mı ben mi bakamıyorum bebeğe dedim öksürük de olunca bugün korkmaya başladım bronşite çevirmez umarım
yesimvera Kubraelisa1- öncesinde hafif vardı buhar verdim geçti ama sabahları baya gün içerisinde arada oluyor çünkü uyuyor sabah uyanınca burnu doluyor Buda öksürüğe çeviriyor
gunes866_ Kubraelisa1- bizimde böyle ateşten dolayı bı ayda iki kez kan alındı öksürük burun full dplı sanki karda yattı
Kubraelisa1- gunes866_ evet ateş vardı antibiyotik kullandık bitti 3 gün sonra tekrar ateş sizin ki kaç aylık
gunes866_ Kubraelisa1- 5 aylık antibiyotik 7 günlük olandanmı. Acaba kulak enfeksiyonu falan mı o tekrarlar diye biliyorum. Ben dün gittim tekrar havada veriyordum tmm onları verme iyi dedi ama öksürüyor normal dedi. İçime sinmedi sanki basından savdı gibi geldi. Bu hafta takip edip başka hastaneye goturcem
pimpirikliana Kubraelisa1- ben 🙋♀️5 yaşında kızım var dışarda bir kişi görse hasta olur her değerine baktırdım reflüsü var ve alerjik bünyesi var ondan dedi Dr. Kreşe filan gönderemedim 🥹hedefim 7 yaş ondan sonra azalır dedi Dr
yineaylardankasim Kubraelisa1- Benim oğlumda öyle çok sık enfeksiyon kapar bağışıklıkları düşük hemen antibiyotik vermemeye çalışın viral enfeksiyonlarda da 7 güne varan ateş olabilir bir de probiyotik kullanabilirsiniz