Geçen yıl mecburi sezeryan oldum. O kadar kötüydü ki. Serviste boş yatak yok diye boş ameliyat odasında saat sabah 9 dan öğlen 1 kadar bekledim.. bebeğim enfeksiyon almış anne karnında bu yüzden kalp ritmi yüksekti bana saatlerce asla iyi kötü haber vermediler kafayı yiyordum o halde. Eşime de haber vermediler refakatçimi odama gindermediker ben aradım söyledim güvenlik sistemde görünmüyor diye izin vermedi kavga çıktı. Ailem eşim bana birşey oldu sanmış beni sabah 8 den öğlen ben ariyincaya kadar ameliyatta diye göstermişler ekranda. O kadar kötüydü ki. Bebeğimi öldü sandım akşama kadar bebeğin durumunu öğrenmedik en son d bloktan A bloğa yenidoğan yoğun bakımina yönlendirmislerdi eşimi öyle bilgi aldık. Emzirmeme izin vermediler. Biberona alıştirmislardi. Kızım bu yüzden asla ama asla emmedi beni. Asla ama asla tavsiye etmiyorum.