Selam hanımlar, 31 haftalık erkek bebeğe hamileyim. Dün karnımın aşağıya indiğini fark ettim. Ama bana öyle geliyor sandım annem de deyince biraz endişe ettim. Bebeğim makat geliş poziztondaydı acaba baş geliş olduğu için mi karnım aşağıya indi? Bebeğimin hareketlerini hissediyorum bu arada. Aynı şeyi yaşayan oldu mu?