İkisini de yaşayan biri olarak tabiiki düşük tansiyon yüksekten iyidir yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesinden hem erken doğum yapmış biri olarak söylüyorum bunu şuandada hamileliğimde düşük seyrediyor canım tuzlu yemek istiyor bu dengeliyor genelde çok çok baş dönmesi yapıyorsa doktorunuza danışın