Merhaba hanımlar. Öğretmenin 30 haftalık hamileyim. Doğumum temmuz ayına geldiği için en azından baştaki sürenin 4 haftasını aktarmak istiyorum. Bilenler 32. Haftada çalışabilir raporu alıp sonrasında rapor kullansam aktarılır mı? Bilgisi olan başına gelen yazarsa çok memnun olurum. İdarem aktarılır diyor, internette aktarılmayacağı yazıyor.