Ben özelde doğum yaptım ilk randevusuna da orada gittim bir ay sonra kalça ultrasonu ve kontrole gel dediler ama artık devlette şehir hastanesinde devam etmeyi düşünüyorum kontrol için randevu aldığımda aynı gün kalça ultrasonu yapılıyor mu yoksa ultrason için hastaneden ayrı bir güne randevu mu veriyorlar bilgisi olan var mı