gul231 Kızlar adetimi 2 yada 3 gün var Awox da yaptım birkaç gün önce daha silikti güvenilir mi yanlış çok çıkıyor mu
mom_51 Ben bu testle öğrendim şuan kucağımda bebişim. Gecikme olunca daha net çıkıyor çizgileri istersen gecikmeni bekle az kalmış zaten. Test yapar kan verirsin. Ama büyük ihtimalle var gebelik. 🫶❤️