ecmgrgn central hospital başak sel gidyorum ben memnunum tavsiye ederim dene benim gbi uyuz biri memnun kaldıysa sende memnun kalırsın çok iligli bilgili yani cok güler yüzlü
Pendik yüzyıl hastaneninde serap hanım war fazla güler yüzlü değil ama işinde cok iyi