kbrabsra Kızlar bu hastanede planlı sezeryan olan veya muayene için gidenleriniz var mı ? Sezeryan ücreti ve iyi bir doktor önerisi verir misiniz?
simgeakyildiz Gül , zehra ve remzi beyi çok övüyolar ben zehraya gidiyorum memnunum sezeryan ücreti en son 36 ydı bakalım bende doğum için gün almaya gidicem öğrenince yazarım