oozgesayin 6.haftada kesem rahim ağzına çok yakındı baya aşağıdaydı istemediğimiz bir durum dedi doktor ama bekleyelim 1 2 hafta daha dediki aşağıda olsaydı bile yüksek riskli gebelik olarak değerlendirecekti almayı teklif etmedi o zaman sonrasında 7+2 kese yukarı taşımıştı kendini kalp atışı başlamıştı yerleşimi çok güzel dedi bence farklı bir doktora daha görün kuzum yada bekle ayrıca düşmemesi için progestoron başlaması gerekiyordu