beautiful_ demirrleydi_ geçti çok şükür kuzum 🌸 Evet gittik beyefendi için ördek aldık biri kardeşi biri de kendisiymiş 😂
demirrleydi_ beautiful_ ya ahaha kıyamam kuzuma kardeşini de düşünürmüş 😍 bizimde iki tane balığımız vardı biri kızımdı diğeri oğlum 😂 ama taşınırken orda bırakmak zorunda kaldık 😥
beautiful_ demirrleydi_ Evet şimdiden kardeşini benimsedi oğlum 🤭🥰 Ya keşke fanusa koyup getirseydiniz 🥺
annekiz6141 beautiful_ salı günü gittim ya kontrole balım nst ye girdim korktuğumu söyledim doktorum da bana o zaman 39a kadar bekleyelım dedı 😂🙊