beautiful_ annekiz6141 herşeyi geçtim çok acıktım ben ya 😂😂 hemde ne nazlı gelince de mi böyle olacaklar bunlar 😂❤️
annekiz6141 beautiful_ Ayyy kıyamam 😂🙊 galıba öyle olucaklar 😂🙊 tekme atarken bile naıf benım kızcem ya
060436 beautiful_ çok zor birşey değil kuzum verilen içecek şekerli soda düşün inşallah hersey yolundadır güzel haberlerinizi bekliyorum prensesimin 🥰🤲
elifsn23 beautiful_ kolay geçer merak etme canım sadece ilaç almaya eczaneye yolluyorlar birisi olsa gider alırdı bir de yanında dururdu miden falan bulanırsa yardım ederdi diye dedim
beautiful_ elifsn23 oğlum vardı sağolsun destekten çok köstek oldu Güzeldi bol şekerli su içtim gibiydi ve benim tozdu şu alıp karıştırıp içtim
demirrleydi_ beautiful_ hadi bakalım gözün aydın prensesime selam söyle 😂 şeker yükleme testinden de korkma öyle sanıldığı kadar zor ve iğrenç değil gazsız gazoz içtiğini düşün tadı aynı
beautiful_ demirrleydi_ dok sağol teyzesi❤️ Tadı güzeldi sadece bir kere kötü oldum hemen geçti oda şuan biraz ateş basıyor gibi yemek yersem kendime gelirim inşaAllah
Yaren_ars beautiful_ bende gidiyorumm 25+5 iz bizde . detaylı ultrason da doktor kalbine tam bakamamıştı duruşundan dolayı eko çekilsin demişti onun için gidiyorum ve ellerimde aşırı uyuşma var onu söyleyeceğim doktoruma
Busra5222 beautiful_ ben 75 ml içtim limon ve nane aromalı ama içince indanın başı dönüyor , midesi bulanıyor
snmtlga beautiful_ 37+6 yatışım yapıldı. Kızlar dua edin bana sezaryen olacağım 🥰😍 çok heyecanlı ve stresliyim
yasegenc Bizde dün görüştük küçük beyle ilk kez yüzünü gördüm çok güzel bir his ya sanki tanıdık bir bebek gibi🥹🧡🕊
HiravEmir beautiful_ oyy acıktırmış annesini kendide acıkmıştır şimdi yersiniz testi olduktan sonra sağlıkla kucağına al inşallah canım benim 😍