irmozcn Kızlar 6+2 haftalık gebeyim dün gece acile lekelenme şeklinde kanamayla geldim kan uyuşmazlığı varmış kanamam olduğu için 28. Haftada olmam gereken kan uyuşmazlığı iğnesi şimdi yapıldı hastaneye yatırıldım daha önce başına böyle bişey gelen var mı
Srp53 irmozcn benim de ilk haftalarda lekelenmem olduğu için hemen yapılmıştı ama düşük yaptım maalesef o iğne lekelenme olduğunda 28 haftayı beklemeden yapılıyor
0209almira irmozcn Benimde aynı şekil olmuştu ilk hamileligim de iğne olduğum için pek gerek duyulmadi şuan 18 haftalık olduk bı sıkıntı yok sağlıcakla kucağıniza alın inşallah ❤️
semblog irmozcn benim de oldu kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldu progestan fitil verildi sabah akşam kullanıyorum 10 haftalık olduk şükür ama halen tedbir amaçlı yatıyorum
semblog irmozcn Allah yardımcınız olsun inşAllah sizde tez vakitte sağlıcakla evinize geçmek nasip olur