Kızlar 39 haftalık oldum bugün 2 gün önce nişan geldi dünde tekrar geldi hafif sancılarım vardı doktora gittim alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi ama o muayene beni çook zorladı öldüm resmen. Bağırdım baya istemiyorum diye o an kafamda sezaryene döndüm nerdeyse. Doktor epidural yaparız bu kadar ağrın olmaz dedi. Doktor kontrolünden sonra sancılarım arttı gece 4 buçuktan beri sancılarım oluyor fakat çok düzenli değil ama uyutmadı galiba bugün yarın doğuracağım artık çok yakın hissediyorum ve çok korkuyorum 🥹😭