Merhaba anneler 18. Hafta kontrolüme kadar her şey normaldi. 2li ve 4lü test sonucum risk düşüktü ve 2 li test zamanında bebeğimizin ense kalınlığı da normaldi. Fakat 22. Haftada detaylı ultrasonda ense kalınlığı yüksek çıktı. Amniyosentez istendi yaptırmadık fetal dna yaptırdık Dualarınızı eksik etmeyin iyi Şeyler duymaya ihtiyacımız var