Benim altı yaşındaki ikiz kızlarımın birinde de var okulda öğretmeni sürekli tekerleme veriyor ama bu sene daha da arttığını gördüM. genetik mi bilmiyorum ama benim abimde de vardı büyüdükçe geçti eşimde de varmış o da büyüyünce geçmiş kayınvalidem de de varmış o da genç kız olunca geçmiş. Bulunduğum şehirde iyi bir konuşma terapisti buldum inşallah okul kapanınca düzenli şekilde göndereceğim. Yazık kızım kekeleyince sinirleniyor üzülüyorum onun adına. Hâlbuki evde hepimiz onunla konuşuruz konuşması için fırsat da veririz neden böyle oldu anlamıyorum