tdrmss bugün hastenedeydim biri serumlu olmak üzere iki kere Nst çektiler kalp atışında sorun yoktu ama istersen yatış yapıp takip edelim dedi doktor ama ben istemedim düne göre hareketleri arttı ama eskisi gibi büyük tekmeleri yok minik kıpraşmaları var. Sanırım yeri daraldığı için eskisi gibi hissetmiyorum