Bu benim 3 cü gebeligim ilk gebeligimde hic yaşamadım ama ıkıncı gebeligimde oğlumda yaşadım bu sekilde progestan igne vurdular simdi tekrar 3 cü bebegime hamileyim yine aynı sey oldu kontrole gittim herangi bir sıkıntı yok bunlar normal olabılıyor ama sen yinede görün progestan fitil verir