esraaslny bilemedim ya biz ailecek ölen kişinin adını bebeğe vermeye karşıyız, böyle görüp büyüdüğüm için galiba bana çok ters geliyor ama sizin içine nasıl siniyorsa. Esma da arapça isim demek, çocuğun ismini anlamı isim olan bir isim koymak da çok hoş gelmiyor bana, genel olarak Esma adını beğenmiyorum🤷🏻♀️ anlamı daha güzel olan bir isim bakardım şahsen ama siz seviyorsanız ve koymak istiyorsanız sizin bebeğiniz, önemli olan sizin içinize sinmesi🌸 sağlıkla doğsun bebeğin👼🏻