sekerlilolipop merhaba,
Lojmanların şartları çalıştığınız kurumdan kuruma değişiklik gösterir, fakat genel olarak kiraları cüzi bir miktar oluyor.
Her lojman imamlarda olduğu gibi hemen işyerinin yanıbaşı olmuyor malesef, çalışma bölgenizin uzağında da olabilir, bunu öğrenmelisiniz.
Kurumlar genel olarak lojmanların tadilatı ile ilgilenmez, her gelen giden bir şey yapıp, söküp gittiği için çok fazla tadilat gerektirebilir.
Benim oturduğum lojman 135 metrekare kurumun en büyük lojmanı fakat bu kadar büyük metrekarede lojman çok fazla olmuyor.
Kalma hakkınızın var ise eğer kurumunuz lojmanlardak boş daireleri talebe açtığında başvuru yapmanız gerekiyor, başvuru değerlendirmesi de belli kriterlere göre yapılıyor, çalışma yıl sayısı, kıdem, evli çocuklu olmak vs. Gibi ama araya torpil de girebiliyor maalesef.