5,5-6 da takıldı 2 saatte bir kontrol ediliyor eve gidemiyorum uzak diye doktor istersen git ama yetişemeyebilirsin dedi hangi saatte geleceği belli de değil sancı hissetmiyorum çok baskı hissi var başı epey aşağıda. yatırırsam suni takarım zorlamak istemiyorum dedi napıcagımı sasırdım eve gitmem gelmem 1 saat sürecek hastane dısı da soğuk çok stres yaptım