dilekmom6 Magnezyumum 1.77 geldi normalin altında. Decavit multivitamin kullanıyorum onda da 100 mg var. Takviye alsam diyorum. Doktoruma danışacağm tabi ki ama randevuma daha var. Ne önerirsiniz hangi marka mesela?