Anonim000 günde 2-3 kez yapmana gerek yok, anladığım kadarıyla ilk kez yapıyorsun, ilk yaparken insan biraz stres oluyor sadece çocuk odaklı olsun bitsin diyor, şöyle yap bence 2-3 günde 1 ilişki olsun ama teste devam et, teste çok yoğunlaşma vücudun çok stres olmuş bence ondan dolayı da yumurtlamayı erteliyor, bende ilk yaptığımda çok gecikmişti, hamile kaldığım ay yaptığımda hemen 14. Günde görmüştüm