yldzz01 bende çok uzun süredir mihra ismini hayal ediyordum henüz hamile değilken bile ama çok fazla dile getirdiğim için sanırım biraz uzaklaşmaya başladım ilay çok hoşuma gidiyor artık ama mihra da içimde kalmasın istiyorum eşim de iki iism.istemiyro kaldık arada öyle 😀🩷🌸 Allah kucağınıza almak nasip.olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz bu arada