atesismom 5 aylıkken sünnet oldu . Bi iki beden büyük bez alın birde kağıt bardağın alt kısmını kesip pipinin üzerine koyun bezini öyle bağlayın . Zaten 2. Güne hiç birşey kalmıyor bir kere ağlamıştı onda da doktoru dinledik hiç birşeye gerek yok bardak falan koymayın dedi hata ettik . Bardağı koyduktan sonrası çok rahattı bir hafta sürmedi iyileşti. Uyutmadan lokal anesteziyle eğitim araştırma da sünnet ettirdik. O an ağlamadı bile. Hayırlı olsun ve geçmiş olsun canım