esmacgdss En son 4 nisanda adet oldum dün kan testi verdim 16876 çıktı sonucum sizce dış gebelik olma olasılığı varmı ağrım var kasıklarda
hosgeldinbebekkk esmacgdss normal bence 🙏 29mart son adetim . Bu Salı 10bin çıktı benim 2 günde 2 kat artıyor