minikmucizem26 Havin49_ 20 de başvurdum.. hic bi olumlu yada olumsuz msj gelmedi..suan 27 hafta oldum tam
Havin49_ minikmucizem26 bazılarına geç bazılarına erken geliyor ama doğum bekleniyor yazıyorsa yüzde yüz gelit
bjkannesi balim34 Valla ben başvurdum 21 haftada ne gelen var ne arayan işlerine gelene veriyorlar sanırım 38 +2 deyim
bjkannesi balim34 sistem hata veriyor Birde ben çalışıyorken başvuru yapmıştım ondan mi onaylanmadı acaba
balim34 bjkannesi anladım bende çalışıyor görünüyorum şu an belki ondan çıkmaz şartlarını bilmiyorum zaten ama benim şu an sonuçlanmadı henüz