gebekelebek 30 haftalık hamileyim 2 3 gündür genital bölgemde tatlı tatlı kaşıntı var kaşıdıkça kaşıyasım geliyor sızlıyor bazen sanki kenarlarında yara var gibi neden olur acaba
temmuzonbir gebekelebek benimde öyleydi sürüntü testi aldı enfeksiyon çıktı fitil ve krem verdi geçti çok şükür
rabiaduru1 gebekelebek kasıntı sızı bende de vardı mantardan kaynaklanıyodu. Travozol krem verdi. Evde varsa kullan hiç değilse gece rahat edersn
gebekelebek rabiaduru1 yokta daha ömce mantar olmuştum o gibi bir akıtım yok sadece kenarı tahriş olmuş gibi kaşınıyor duşta jilet kullandım o yapmış olabilir mi ki