Mellekk Kızlar 20 haftalık hamileyim karaciğer enzimlerimde yükselme varmış dahiliyeye git dedi basına böyle bi şey gelen var mı ne yapmak gerekiyor
useyma Dahiliye senden kan testi isteyecektir..sonrasında değerlerine bakılarak ilaç vereceklerdir büyük ihtimalle..gebelikte bu takip edilmesi gereken bi durum,sonrasında her kadın doğum kontrolünde dahiliye de seni görmek isticek ve testlerini tekrarlayacak, ihmal etmeyin geçmiş olsun🙏🏼
Mellekk Minikelebegim 68 di benim. Bugun tekrar gittim ilaçlarımı kesmişti benim hiç içmedim bugun 51 e düşmüş . Senin kaç canım