40+2 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı doktorum muane ederken açıklığımın olduğunu söyledi mebran sıyırma yaptı ve nişanım geldi yarın sabah suni verip doğumu başlatıcak ama bazen nişan gelmeyebiliyor açıklığın sancısını hissedemiyo olabilirsiniz benim kasığımda damar çekilmesi gibi bi ağrı başladı sonra belime bıçak saplanıyordu sanki 2-3 gündür bu sabah gittim açıklığım olduğunu söyledi doktorum inşallah güzel bi doğum süreci geçiririm