esophia bende yaşadım bu durumu 10 haftalıkken kalbi durdu. Şimdi tekrar hamileyim 8+6 haftalık senin gibi duygulara kapılıyorum bende ama üzerine durmak ve düşünmek istemiyorum. Her şey Allah’ın elinde nasıldı bir önceki gebelikte hiçbir şeye müdahale edemediysem bunda da bir şey olsa müdahale etme şansım yine yok yani dua edeceğiz, Rabbim ona bir ömür nasip ettiyse zaten dünyaya gelecek. Gönlünü ferah tutmaya çalış 😘