Selam kızlar uyumayanlar inşallah vardır şuan adetimde 6 günlük gecikme var. Bugün kan testi verdim0. 200 kocaman negatif. Doktor haftaya kadar bekleyelim dedi. 11 nisan sat. Döngüm 26-28 bı olan insanım. Geç döllenme diye dis hapı atamıyorum dış etim şişti bide buda yetmiyomus gibi🙄