melekopan nilpa Eşim bilge yada Gökçe diyor bende meyra simra oğlumun adı Arslan kızda Asrın olsun diyorum bakalım daha ne isimler cikicak karşımıza ☺️
zynprkc İnci, Mira, Başak isimlerini seviyorum. En sevdiğim isim Leyla ama anlamı karanlık gece sarhoşluk olduğu için koyamıyorum 🙈