Nidaeke Arkadaşlar merhaba rapor parası nasıl yatıyor ya da yatan arkadaşlar bilgi verebilir mi 37.hafta da izne çıkacağım fakar rapor parası ne zaman yatıyor kafam karıştı
Ozgecan Nidaeke muhasebeciniz aylık onaylarsa aylık olarak ödeme alabilirsiniz.2 seferde ve toplu alabilirsiniz.
Hndnckn 37. Haftada ızne cıktıgınızda sıze rapor yazılacak bu dogum yapılınca sonlandırılacak sonra dogum sonrası rapor yazılacak bırı bıttımı cok gecmeden yatar dıgerıde bıtınce ayrı yatar yanı ıkı parca olarak alıyorsunuz.
Nidaeke Peki muhasebecim doğum öncesi ve doğum sonrası olmak üzere 2 rapor var bu zamana kadar hiç parca parca ayrılmadı dedi nasıl oluyo oyle