Kızlar merhaba pazartesi günü yatışım olacak ve suni sancı ile doğum planlıyor doktorum 3 gün kaldı bende biraz nezle 🤧 oldum burun akıntım var ve tıkalı şuan biraz daha iyiyim çok şükür çok heyecanlıyım yaaaa günü belli olunca insan daha da geriliyorrr