gizemmmm__ Ama çevrem hiç beğenmiyor ismi başka koy diyor 🥲 28 haftalığım ve alıştım ismine . Değişmekte istemiyorum . İsim kötü mü lütfen açık olun
June6 gizemmmm__ bence güzel ben de düşünmüştüm ilk çocuğumda ama kız olmuştu içinize sineni koyun annesi sizsiniz sizin hakkınız🌸
ttasarim gizemmmm__ bence çok güzel ben de düşünmüştüm. Uraz mı Uras mı karışır sıkıntı olur diye tercih etmedim.
atesismom gayet güzel, çevrene göre mi seçecekmişsin ismini? ne tuhaflar sanki kendileri büyütecek sen istediğini koy
elfnrdrl gizemmmm__ Al benden de o kadar Uras istiyorum ama eşim başta olmak üzere kimse beğenmiyor eşim inat etti uras dışında herşey olur diye koyamıyorum ama bence çok hoş anlamlı kısa modern bi isim koyabiliyorsan kimseyi duyma keşke benim eşimde razı olsa
gizemmmm__ elfnrdrl bu konuda eş ile anlaşma da zor 😅 o da başka bi isim de inat etti yapacak Bşy yok
ikiemanetinannesi gizemmmm__ güzel isim arkadaşımın oğlunun adı uraz ata .. hemen alıştık bence sizin den düşündüğünüz daha önemli
30091991 gizemmmm__ çok çok çokkk güzel😍 benim oğlumun adı da Uraz olacak kısa, modern ve anlamı çok güzel kimseyi takmayın. Benim eşime de herkes laf etti koyma diye ama o hiç dinlemedi şimdi herkes Uraz diye seviyor doğmadan alıştılar bile
yelizuraz gizemmmm__ oğlum 4 yaşında ismi Uraz bu arada TDK ya göre ‘Z’ harfi ile bitiyor ‘S’ değil ona bakarak koymuştuk biz ve o kadar akllı, uslu ve başarılı bir çocuk ki maşallah oğluma adıyla yaşasın hem anlamı da çok güzel Uraz candır ❤️🤎🥹
miracsevim gizemmmm__ anlamı ne canım güzel bir anlamı varsa koy yanına da bir isim ekle beğenmeyen diğer ismiyle seslensin. Uraz Ali falan uydu mesela