glcnylmzz Bugün göğüs hassasiyetim regl olacakmış gibi ağrılarım başladı bat 18 Mayıs yarın test yapacağım pek umudum yok ama sizler ne durumdasınız 😊
Momyy1999 glcnylmzz Bat 15 kızlar Bende tüm gebelik belirtilerini yaşıyorum Test negatif adet olmazsam kan vereceğim Olursamda hemen kadın doğumcuya gideceğim yine Çünkü böyle kasık ağrısı sol kasık batması yok yani gebelik değilde ne diye
mrssanne glcnylmzz gkcalyaa Sevdanindogasi eminekyr arsesraa eminekyr Momyy1999 Bat 16 Mayıs dün bu şekilde çıktı awox marka testim. Hiçbir belirtim yok çok hafif bel ağrısı dışında 
gkcalyaa glcnylmzz benim test negatif ama ya olsa çıkardı bence dün bilemedim nasip 😊 inş sizin gebeliktirrr
glcnylmzz gkcalyaa belli olmaz geçen ay reglden birkaç gün önce yaptım negatifti regl olmayınca akşam yaptım silik pozitif 😊 Kimyasal oldu ama geç döllenme olabiliyor böyle düşünme 😊
Sevdanindogasi Benim bat 16 göğüslerde hassasiyet uyku hali ve kasık ağrısı var sabah test yaptım silik çizgi gördüm adet tarihimin geçmesini bekliyorum
peanutbutter eminekyr adetten önce bu kaset testlerde görünmez diyorlardı canım inşallah güzelce artarak devam eder tebrik ederim 🌸 Dpo kaçtasın?
eminekyr glcnylmzz yapacağım atarım yine buraya sabah erken gebelik yaptım artmed ondada çok hafif umarım yalancı değillerdir hassas test yapacağım yarın
eminekyr peanutbutter sizde gördünüz değil mi 3 gün önce yapmıştım hiç yoktu kasette bugün öylesine akşam yaptım süresinde çektim bende fotoğrafta fark ettim 🙈 dpo 9
arsesraa Benim de bat 16 kızlar dün silik bir şeyler görmüştüm ama bugün negatif burdan dönmez gibi geliyor
glcnylmzz Momyy1999 arada kontrole gitmek iyi oluyor enfeksiyon da çıkabiliyor inşallah gebelik için gidersin 😊
peanutbutter eminekyr valla silik görüyorum inşallah vardır canım dpo da erkenmiş artacaktır günler içinde 🙏🏻😍